طبق قانون و میشه گفت عادت و احتیاط و اقدامات ایمنی در هر 20 کیلومتر مسافت طی شده باید بار و تجهیزات مهار بار رو چک کرد که شل نباشند

در اکثر حوادث ریختن بار معمولا در بزرگراه و اتوبان ها می باشد که تریلی یا کامیون بعد از مهار بار بعد ازطی مسافت کوتاهی تجهیزات مهار رو چک نکرد و متاسفانه منجر به ریختن بار شده و ایجاد مشکل و حادثه هم برای خودش و هم برای دیگران

به طور مثال در کمربندی ازادگان تهران بیشتر شاهد این حوادث هستیم . علت آن هم این است که اکثر شرکت ها و کارخانه ها نزدیک کمربندی می باشند و پس از بار گیری کامیون در بزرگراه به سرعت خود می افزاید و این کار باعث ریختن بار می گردد پس ازبارگیری و طی مسافت کوتاهی حتما بار رو چک کنیم


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

رایانه هنر فرنچیو سیگما رایانه اشتباهات یک دختر تنها وبلاگ من mahsolat organic baba bozorg sangsng Aaron چاپ و تبليغات مهدي يار